Transport si retururi
Dupa confirmarea comenzii livrarea se face prin intermediul firmei de curierat rapid, de regula in 24 de ore de la confirmarea comenzii. Daca apar unele situatii neprevazute livrarea poate dura 48 de ore iar in cazuri exceptionale, independente de noi sau firma de curierat, mai mult.
Costul livrarii se calculeaza astfel, in functie de modalitatea de plata aleasa:
Livrare in tara - 24 RON (pretul include TVA).
Daca plata se face in sistem ramburs, la primirea coletului, se va percepe o taxa suplimentara de 5 RON plus TVA, adica costul total va fi de 29,9 RON (pretul include TVA).
Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 199 RON, livrarea produselor in Romania este gratuita.
Pentru alte detalii privind livrarea produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.
Politica de retur a unui produs achizitionat online de pe site-ul nostru este conforma cu prevederile legislatiei nationale in vigoare, respectiv Ordonanta de urgenta nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu
profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. care prevede ca produsul poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice din momentul intrarii in posesie fizica a acestuia. Consumatorul trebuie să informeze magazinul cu privire la decizia sa de a se retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, e-mail sau telefon. Produsul returnat trebuie sa contina ambalajele originale, sa fie in perfecta stare, sa nu aiba semne vizibile de folosinta. Rambursarea fondurilor se face in termen de 10 zile de la primirea returului, prin aceeasi metoda folosita la plata ( transfer bancar pentru plata ramburs sau rambursare pe card pentru plata pe card). Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxele de transport. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la
tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
La returnarea unui produs cumparat online, clientul foloseste orice metoda de livrare doreste si achita valoarea transportului. Clientul nu este obligat sa foloseasca acelasi serviciu de expeditie ca la primirea produsului.
Clientul plateste DAUNE daca returneaza un produs cumparat online deteriorat! Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora dincolo de " ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor." Magazinul online trebuie sa faca dovada diminuarii valorii produselor.